Kasvinsuojelulehti

Kasvinsuojelulehti on Kasvinsuojeluseura ry:n neljä kertaa vuodessa julkaisema jäsen- ja tiedotuslehti. Kasvinsuojelulehdessä julkaistaan ajankohtaisia kasvinsuojeluaiheisia kirjoituksia, uusimpia tutkimustuloksia, kokousesitelmien lyhennelmiä, alan uutisia, mielipiteitä, ehdotuksia yms.

Kasvinsuojelulehti on ilmestynyt vuoden 2009 alusta alkaen myös seuran kotisivuilla pdf-muodossa. Lehden arkisto on nähtävissä vain sivuille kirjautuneille henkilöile.

Kirjaudu ja tutustu sähköiseen arkistoon

Vuoden 2020 aikana Kasvinsuojelulehti muuttuu kokonaan sähköiseksi julkaisuksi ja uudet numerot julkaistaan osoitteessa:

Voit antaa palautetta lehdestä, kertoa juttuideoita tai muissa asioissa ottaa yhteyttä lehden toimitukseen sähköpostilla osoitteeseen kasvinsuojelulehti@gmail.com.

Tietoja lehdestä

Julkaisija Kasvinsuojeluseura ry.

Ilmestyy neljä kertaa vuodessa

ISSN 0355-0400