Kasvinsuojeluseuran vuosikokous 11.4.2024 klo 16-19

9.3.2024

Kasvinsuojeluseuran vuosikokous pidetään 11.4.2024 klo 16-19. Tilaisuus järjestetään etäkokouksena Teamsin välityksellä. Kokoukseen voi osallistua tästä linkistä:

Liity kokoukseen napsauttamalla tästä

Kokouslinkki ja kokousaineisto päivittyvät myös seuran jäsensivuille.

Kokouksessa esitetään seuran edellisen vuoden toimintakertomus ja tilinpäätös, sekä vahvistetaan seuraavan vuoden toimintasuunnitelma sekä tulo- ja menoarvio. Lisäksi kokouksessa valitaan hallituksen uudet jäsenet, sekä käsitellään hallituksen tai jäsenten muut esittämät asiat.

Sääntömääräisten asioiden lisäksi kokouksessa kuullaan lyhyet esitykset seuraavista Eeva Tapio -stipendeillä palkituista opinnäytetöistä:

• Elina Hautala. Phytophthora infestans -munasienen aiheuttaman perunaruton ilmeneminen Perunantutkimuslaitoksen lajikekokeissa 2019 ja 2020. Maisterintutkielma, Helsingin yliopisto.
  • Reetta Kangaslampi. Hajutunnistuskoirien käyttö kirjanpainajan Ips typographus tunnistamisessa ja torjunnassa. Maisterintutkielma, Itä-Suomen yliopisto.
  • Johanna Tuviala. Kirjanpainajatuhoriskin ennustaminen VMI-monilähdeinventointiaineistolla. Maisterintutkielma, Helsingin yliopisto.

Tervetuloa kaikki mukaan!