Kasvinsuojeluseuran vuosikokous 2019

14.3.2019

Kasvinsuojeluseuran vuosikokous pidetään torstaina 21.3.2019 klo 17-20 Tieteiden talolla Helsingissä (Kirkkokatu 6). Kaikki seuran jäsenet ovat tervetulleita vuosikokoukseen.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset vuosikokousasiat.

Lisäksi ohjelmassa on esitykset Eeva Tapio -stipendin saaneilta Hanna Helkkulalta, Lotta Poikolaiselta ja Salla Rantaselta. Kasvinsuojeluseura myöntää vuosittain Eeva Tapio -stipendejä korkeatasoisille opinnäytetöille, jotka edistävän käytännön kasvinsuojelua.

Hanna Helkkula

Aihe: Suomessa viljeltävien omenalajikkeiden alttius Neofabraea -lajien aiheuttamalle varastolaikulle

Lotta Poikolainen

Aihe: Ohranverkkolaikkuun (Pyrenophora teres f. teres) vaikuttavien fungisidien tehokkuus ja fungisidiresistenssitilanne pelloilla ja laboratoriossa

Salla Rantanen

Aihe: Trinet®-feromonipyydyksen ja Storenet®-pinosuojan käyttö kirjanpainajan (Ips typgraphus) torjunnassa

Kokouksessa on tarjolla jäsenille salaattibuffet ja kahvi.

Tervetuloa!