Kasvinsuojeluseura uudistaa kirjamyyntiään ja nostaa katsetta tulevaisuuteen

2.11.2016

Kasvinsuojeluseura ry:n hallituksen kolmas kokous vuonna 2016 pidettiin keskiviikkona 26.10. Puutarhaliiton tiloissa. Kokouksessa käsiteltiin paljon asioita ja oltiin isojenkin kysymysten äärellä.

Tärkeimmiksi teemoiksi nousivat kirjavaraston uudistaminen, tulevaisuuden kirjamyynnin toteuttaminen ja seuran merkityksen ja tarkoituksen toteuttaminen nyky-yhteiskunnan tarpeiden mukaisesti. Järjestämme alkuvuodesta jäsenkyselyn, jonka kautta pyrimme kartoittamaan millaisena Kasvinsuojeluseuran rooli nähdään ja millaisia tapahtumia ja toimintoja meiltä kaivataan. Kyselystä tiedotamme sivuillamme, some-kanavissamme ja lehdessä!

Pohdimme myös IP-tietoalustahankkeen edistymistä ja jatkoa, jäsenrekisterien yksinkertaisempaa ja edullisempaa ylläpitoa sekä suunnittelimme keskustelutilaisuuden järjestämistä ajankohtaisesta glyfosaatti-aiheesta.

Hahmottelimme alustavasti ensi vuoden toimintasuunitelmaa. Jokavuotisten toistuvien tapahtumien lisäksi päätimme uudistaa nettikaupan ulkoasun ja sisällön vuoden 2017 aikana. Kasvinsuojelulehdelle vuosi 2017 on juhlavuosi! Lehden 50. vuosikerta julkaistaan ja mietimme myös juhlatilaisuuden järjestämistä.

Pöytäkirjasta löydät tarkemmat tiedot kokouksen aiheista. Seuraavan kerran kokoustamme ensi vuoden helmikuussa Bernerin tiloissa!

Kiitämme Hanna Skogsteria ja Puutarhaliittoa lämpimästi kokoustilojen järjestämisestä!

Alkutalven ensilumisin terveisin,

Tiiu Kyllönen