Kasvinsuojeluseuran paidat ja hatut 2024

Tue Kasvinsuojeluseuran toimintaa ja osta kesäksi seuran t-paita ja hattu!

Kasvinsuojeluseuran t-paita- ja hattukampanja on käynnissä toukokuun alkuun asti. Tilauksia voi siis tehdä 1.5.2024 asti, minkä jälkeen tilatut paidat ja hatut painetaan ja toimitetaan tilaajille. Paidan hinta on 28 € , lippiksen hinta 20 € ja kalastajahatun 30 €.

Paidat ja hatut voi hakea seuran toimistolta tai ne voidaan toimittaa tiettyihin tilaisuuksiin, kuten peltokasvijaoston tai puutarhajaoston kesäretkelle. Paidat ja hatut voidaan myös postittaa, jolloin hintaan lisätään 7 €:n postituskulu. Samalla postituskululla voidaan toimittaa yksi tai useampia paitoja ja hattuja.

Paitamalleja on kaksi, joista toinen on naisten malli ja toinen miesten. Molemmista paidoista on kaksi eri värivaihtoehtoa (vaaleansinen ja metsänvihreä). Molemmissa paitamalleissa on Kasvinsuojeluseuran logo rinnassa valkoisella. Kokovaihtoehtoja on useita (katso lisätietoja alla olevista kuvista).

Lippiksestä on kaksi eri värivaihtoehtoa (sininen ja metsänvihreä) ja kalastajahatusta yksi (pale khaki). Kalastajahatusta on kaksi kokovaihtoehtoa (katso lisätietoja alla olevista kuvista).

Tilaa paidat ja hatut täyttämällä alla oleva tilauslomake! (Huom! voit myös tehdä tilauksen ottamalla yhteyttä seuran toimistoon,  kasvinsuojeluseura@gmail.com tai +358 40 774 7590)

Tilauslomake

Kirjoita yllä olevaan laatikkoon kaikki tilattavat tuotteet, niiden koot ja värit.