Kasvinsuojelupäivä järjestetään 19.1.2016 Hämeen ammattikorkeakoulun Visämäen korkeakoulukeskuksessa.

7.12.2015

Kasvinsuojeluseuran perinteisessä Kasvinsuojelupäivä-tapahtumassa, käsitellään ja etsitään ratkaisuja ajankohtaisiin kasvinsuojelun haasteisiin, ja esitellään tuoreita koetuloksia ja torjunta-aineuutuuksia.

Tapahtuman tarkempi osoite on Vankanlähde 9 13100 Hämeenlinna. Auditorio sijaitsee korkeakoulukeskuksen C-rakennuksessa.

Lähimmät vieraspaikat sijaitsevat C- ja D-rakennusten kohdalla Vankanlähteen päässä, mutta niitä on rajoitetusti. Suositeltaa on jättää auto Visamäentien varrella olevalle isolle parkkipaikalle, Lahdensivuntieltä katsottuna vasemmalle. Sieltä pääsee helposti jalan Visakaarretta pitkin C-rakennukseen.

Ajo-ohjeet löytyvät HAMK:n sivuilta.

Kahvitus- ja lounaspalveluita hoitaa HAMKin tiloissa Amica-ravintola Helmi.

Kasvinsuojelupäivä 2016 -seminaarin hinnat ovat seuraavat:

Ennakkoilmoittautuneet jäsenet: 32 €, 14.1.2016 jälkeen 45 €
Ennakkoilmoittautuneet opiskelijat 23 €, 14.1.2016 jälkeen 35 €

Hinta sisältää luennot, luentomonisteen ja aamukahvin.

Ennakkoilmoittautumiset Kasvinsuojeluseuran toimistoon: puh: 010 439 4770 tai pertti.rajala@forestum.fi