KASVINSUOJELUSEURAN KESÄRETKI 2017 SUUNTAUTUU ITÄ-UUDELLEMAALLE JA KYMENLAAKSOON 8.-9.8.2017

25.5.2017

Kasvinsuojeluseura ry:n suositulla kesäretkellä pureudutaan täsmäviljelyn tekniikkaan, syysöljykasvien viljelyyn ja lajike- ja kasvinsuojelukokeisiin. Tervetuloa!

Retkelle lähdetään Jokioisilta tai Turusta torstaina 8.8. aamusta. Matkan varrelta pääsee kyytiin. Ensimmäisenä retkikohteena on Porvoon alue, jossa tutustutaan syysöljykasveihin, lounastetaan ja tutustutaan Kiialan Kartanoon. Sieltä suuntaamme Loviisaan Suur-Sarvilahden koeruuduille. Päivän päätteeksi majoittaudutaan Loviisaan, jossa ruokailu ja nähtävyyksiin tutustumista.

Toisen päivän ensimmäinen retkikohde on Lapinjärvi, jossa perehdymme täsmäviljelyyn. Sieltä jatkamme Elimäelle, jossa tutustutaan Hankkijan lajikekokeisiin ja Iitissä Petri Lintukankaan tilaan, jossa on mm.  Luken lajikekokeita.

Retken hinta on noin 200 €/seuran jäsen (muilta 230 €)  kattaen ohjelman, ruokailut, yöpymisen ja bussikuljetuksen Jokioisilta.

ILMOITTAUTUMINEN:

Sähköpostilla tai puhelimitse: Kasvinsuojeluseuralle pertti.rajala (at) forestum.fi/ 010 439 4771 ja 050 5618 686

Ilmoittautuessasi muista mainita mm. mahdolliset ruoka-aineallergiat ja mistä tulet kyytiin.

Lisätietoja peltokasvijaoston puheenjohtajalta tai sihteeriltä: jaakko.laurinen@berner.fi / 0401896523 tai minni.tapola@gmail.com / 0405681165