Kasvinsuojeluseuran kesäretki Itä-Uudellemaalle ja Kymenlaaksoon 14.-15-7.2016

27.5.2016

Kasvinsuojeluseura ry:n suosittu kesäretki suuntautuu tänä vuonna Etelä-Suomeen Itä-Uudellemaalle ja Kymenlaaksoon.

Retkelle lähdetään Jokioisilta tai Turusta torstaina 14.7.2016 aamusta. Matkan varrelta on mahdollisuus nousta autoon.

Ensimmäisenä retkikohteena on Porvoon seutu, jossa tutustutaan syysöljykasveihin, lounastetaan ja tutustutaan Kiialan Kartanoon. Sieltä suuntaamme Loviisaan Suur-Sarvilahden koeruuduille. Päivän päätteeksi majoittaudutaan Loviisaan, jossa ruokailu ja nähtävyyksiin tutustumista.

Toisen päivän ensimmäinen retkikohde on Lapinjärvi, missä perehdymme täsmäviljelyyn. Sieltä jatkamme Elinmäelle, missä tutustumme Hankkijan lajikokeisiin ja Iitissä Petri Lintukankaan tilaan.

Retken hinta on noin 220 €/hlö seuran jäseniltä ja 250 €/hlö ei-jäseniltä. Hinta kattaa ohjelman, ruokailut, yöpymisen ja bussikuljetuksen.

Ilmoittaudu sähköpostilla tai puhelimitse Kasvinsuojeluseuraan: pertti.rajala@forestum.fi p. 010 439 4771. Ilmoittautuessasi muista mainita mm. mahdolliset ruoka-aineallergiat ja mistä tulet kyytiin.

Lisätietoja pel  tokasvijaoston puheenjohtajalta:

asmo.saarinen@berner.fi, puh. 0500 703 420 tai sihteeriltä: merja.hognasbacka@luke.fi