Tuhoeläintorjuntapäivä 2015

1.10.2015

Kasvinsuojeluseuran Asunto - ja elintarvikehygienian jaosto KASELI toivottaa tuholaistorjunnasta kiinnostuneet tervetulleiksi 27.11.2015 järjestettävään Tuhoeläintorjuntapäivään.

Seminaarin pääesiintyjänä on Clive Boase, joka luennoi edelleen ajankohtaisista aiheista - seinäluteista ja jyrsijätorjunnoista. Boase on mm. BPCA:n ja Bed Bug Foundationin jäsen, ja tehnyt pitkäkestoista tutkimustyötä monien tuholaisten parissa. Englanninkieliset esitykset tulkataan suomeksi. Seminaariohjelma on esitetty kokonaisuudessaan tämän kutsun ohessa.

Tänäkin vuonna osallistujilla on lisäksi mahdollisuus tutustua seminaarin ohessa torjunta-alan tavarantoimittajien tuotteisiin luentosalin edustalla sijaitsevalla näyttelyosastolla.

Sitovat ilmoittautumiset tulee tehdä 30.10.2015 mennessä sähköpostitse Kaselin sihteerille (mikko.heini@iqsfinland.fi).

Seminaarin hinta on 130 euroa / henkilö. Hinta sisältää aamukahvin, lounaan ja iltapäiväkahvin.

Liitteenä lisätietoa ja seminaarin ohjelma